Tripy, de passie van een hele gemeenschap

Teken aan ons bulletin in
Voornaam:

Naam:
Email:
Taal:
Newsletter
Technical updates
HTML Txt
FAQ - RoadTracer

RT01 : Hulp->Updates Downloaden werkt niet meer of tijdens een upgrade krijg ik volgende foutmelding : 'set size exceeded'.

Als u een eerdere versie van RoadTracer PRO dan 1.1.2. hebt, is het beter de versie 1.3.0. aan te schaffen. In afwachting kunt u de procedure hieronder uitvoeren:

1) Sluit het programma RoadTracer.

2) Klik hier voor het starten van de update, selecteer de optie UITVOEREN of RUN.

RT02 : Uitleesfout bij het openen van de programma. Ik moet de functie CTRL-ALT-DEL gebruiken om het programma af te sluiten.

Hier Klikken voor de oplossing.

RT03 : Bestand met prefix _ onder Mac.

Onder MAC OS X versie 10.5.4 en VMWare Fusion, wordt automatisch een kopij van bestanden gemaakt (met een _ als prefix) .

Deze bestanden zijn niet bruikbaar. Gelieve de originele bestandsnaam zonder _ te gebruiken.

Dit gebeurt wanneer een bestand van MAC naar PC wordt gekopieerd of tijdens gebruik van onze USB sleutel (referentie 6122 in onze prijslijst).

RT04 : Hoe POI's opgenomen via mijn RoadMaster herbenoemen en/of importeren ?

Gelieve de procedure importeren en hernoemen POI te volgen.

RT05 : Hoe een upgrade van het RoadTracer maken ?

Gelieve de procedure Update RoadTracer en RoadMaster te volgen

RT06 : Hoe een POI op mijn RoadTracer visualiseren ?

Gelieve de procedure POI Visualiseren te volgen.

 

RT07 : Hoe een traject opgenomen of opgesteld door een andere software importeren ?

Gelieve de procedure Traject importeren te volgen vanaf deel 3) als u het traject in .GPX formaat kon opslaan. De stappen 1) et 2) geven de procedure weer om te importeren vanuit een .GDB bestand.

RT08 : Compatibiliteit met versie 1.3.0 of hoger van RoadTracer PRO

Met een RoadTracer PRO versie 1.2.2. of lager:
- Mogelijke elk willekeurig roadbook naar uw RoadMaster te copiëren.
- Onmogelijk een roadbook te openen of te wijzigen gecreeërd in versie 1.3.0 of hoger.

Oplossing: installeer minstens versie 1.3.0 van RoadTracer Pro (Gelieve Tip RT05 op deze pagina te volgen)

Het bewerken van een roadbook aangemaakt in versie 1.1.x of 1.2.x is mogelijk met RoadTracer 1.3.x. Het is soms nodig om het startpunt van het te routeren deel op de weg te plaatsen (reden : de nieuwe cartografie).

RT09 : Hoe alle funkties van RoadTracer aktiveren ?

Controleer of u RoadTracer PRO geïnstalleerd heeft. U kunt dit doen via Hulp -> Over.

Indien BASIC versie geïnstalleerd werd, gelieve deze te desinstalleren en de PRO versie te installeren.

Maak daarna de updates volgens Tip RT05 op deze pagina). Gelieve u daarna te registreren.

 

 

 

NEW: Oostenrijk-Tour Dag 10

NEW: Oostenrijk-Tour Dag 9

NEW: Oostenrijk-Tour Dag 8

Tripy RoadTracer Pro WEB Initiation



     
Tripy uses Tele Atlas maps. Click to visit. Tripy SA - N°Ent. : BE 0873.678.307 | Copyrights ©2010 | Neem contact met ons op Media*A web agency