Tripy, online community spirit

Subscribe to our mailing list
First Name:

Last Name:
Email:
Language:
Newsletter
Technical updates
HTML Txt





Road book: Connection routes - From Sarlat to Afsnee 1070 Km Code 561

(1 Comments)

Dit road book vormt samen met het road book “Go to Sarlat 2006” een trip van ongeveer 2.200km via schilderachtige wegen. Het interessante deel van het road book eindigt in de omgeving van Saint Quentin, maar kan vanaf dit punt door iedereen naar eigen wensen aangepast worden.. Dit tweede deel is ongeveer 1.000km lang

Ten opzichte van de aanrij-route leidt dit road book u via een meer oostelijke route terug naar Belgie. Achtereenvolgens doorkruist u de volgende departementen: Dordogne, Haute-Vienne, Indre, Loiret, Seine et Marne en Oise. Een aantal wegen door de bossen rond Orleans en Fontainebleau zijn zonder meer idillisch.
In de onmiddellijke omgeving van de track liggen een aantal “Villages de Charme” (veelal uit de XII – XVI eeuw) die een bezoek zeker waard zijn. Eveneens zijn alle benzine stations die op de track liggen in het road book opgenomen. De oorspronkelijk geplande route werd zelfs gedeeltelijk aangepast om voldoende benzinestations (die in sommige gebieden erg schaars zijn) in de route te kunnen opnemen
Indien u hiervan gebruik wil maken moet u uw roadmaster wel op de juiste manier configureren (info corner links onder in het scherm)
Let erop dat de meerderheid van de benzinestations in Frankrijk op zondag gesloten zijn.
Op de track zelf liggen weinig hotels.
De meerderheid van de wegen zal u op een klassieke “Michelin kaart” als toeristische (groene) baantjes terug vinden.
   
Connection routes - From Sarlat to Afsnee - Download this Road Book in paper version Connection routes - From Sarlat to Afsnee - Download Road Book
 
Comments - Connection routes - From Sarlat to Afsnee

Juliet  - 23/08/2012
Winy Schalke zegt:Ik heb me meteen aanglmeed als lid bij CAOS en krijg nu regelmatig mailtjes over wandelingen in heel Portugal. Ik ga beslist een keer mee wandelen![]




Name Rating
Comment

Attention: No link, URL or email adress allowed.

 

» Send





 

NEW: Austria-Tour Day 10

NEW: Austria-Tour Day 9

NEW: Austria-Tour Day 8

Tripy RoadTracer Pro WEB Initiation



     
Tripy uses Tele Atlas maps. Click to visit. Tripy SA - N°Ent. : BE 0873.678.307 | Copyrights ©2010 | Contact us Media*A web agency